WPlebiscyty

Stanikomarka.pl – głosujemy na najlepszą polską markę

Gdy ponad cztery lata temu wybierałyśmy najlepszą światową Stanikomarkę, bra-rynek w Polsce wyglądał trochę inaczej niż dzisiaj. Polskie firmy produkujące biustonosze w szerokich rozmiarówkach od tamtego czasu urosły zarówno w rozmiary, jak i w różne inne zalety 🙂 Przyszedł więc czas na plebiscyt z cyklu Teraz Polska!

Czemu tym razem ograniczamy się do naszego kraju? Myślę, że polskie firmy zasługują już na to, byśmy nieco lepiej je poznały – jako indywidualności, nie szarą masę ocenianą głównie w porównaniu do firm zagranicznych. Do niedawna, poza kilkoma specyficznie D-plusowymi markami, nasz rodzimy krajobraz stanikowy z punktu widzenia wielu z nas był mało zróżnicowany i prawdę mówiąc, niezbyt ciekawy. Ponieważ jednak w tej mało poznanej strefie dzieje się ostatnio coraz więcej, czas najwyższy zacząć kibicować pozytywnym zmianom. Wyróżnijmy więc tych, którzy pną się w górę i odpowiadają na nasze oczekiwania. Tych, którzy zachęcają nas najładniejszymi projektami, zadowalają jakością produktów, które sprawdzają się „nabiustnie”, wreszcie – wchodzą z nami w owocny dialog marka-konsument 🙂

Cztery konkurencje

W naszym plebiscycie polskie firmy będą walczyć o różowe złoto Stanikomanii w następujących konkurencjach 🙂

1. Ale ładne!

Bielizna której z marek najbardziej cieszy Wasze oko? Wiemy, że w przypadku części firm trudno jeszcze mówić o indywidualnym stylu, ale widać coraz większą dbałość o urodę produktów. Wybierzcie więc te marki, których produkty najbardziej Wam się podobają 🙂

2. Cenię jakość!

Które z marek oferują najwyższą jakość materiałów, szycia, dbają o szczegóły? Które firmy tworzą najlepsze, najtrwalsze biustonosze? A także, w podtekście: czy za tę jakość nie żądają zbyt wygórowanej ceny?

3. Leży jak należy!

Co z tego, że piękny haft, ciekawy kolor, dobry materiał – jeśli efekt nabiustny nie zadowala? Od dobrej konstrukcji zależy, czy biustonosz podnosi, zbiera i zaokrągla tak, jak byśmy sobie tego życzyły, czy radzi sobie z podtrzymaniem piersi. W tej kategorii wybieramy najlepszych inżynierów bra-konstrukcji! 🙂

4. Z uśmiechem do klienta!

Produkt to nie wszystko! Tu oceniamy firmy za to, czy dają się lubić – nie tylko za samą jakość, konstrukcję i urodę staników. Czy zachęcająco prezentują swoje produkty na zdjęciach reklamowych, czy mają dobrze opracowane katalogi, wreszcie – czy odpowiadają na nasze pytania w social mediach? Wyróżnijmy tych, którzy dobrze nas traktują i z którymi miło się rozmawia 🙂

Każda z konkurencji będzie miała swojego zwycięzcę. A oprócz tego marka, na którą padnie najwięcej głosów we wszystkich konkurencjach i kategoriach, zostanie zwyciężczynią całego plebiscytu Stanikomarka.pl.

Dwie kategorie rozmiarowe

Na podstawie Waszych głosów doszłam do wniosku, że część naszych firm ma wciąż trudności z zaspokojeniem oczekiwań biustów z górnych stref tabeli rozmiarów. Dlatego postanowiłam wydzielić w plebiscycie dwie kategorie: do miseczki G włącznie oraz od miseczki H.

Rzecz jasna, biorąc pod uwagę różnice w systemach rozmiarowych naszych firm, jest to podział dość umowny, ale pozwoli nam choć mniej więcej zorientować się, jakie firmy rządzą w średnich, a jakie – w większych biustach 🙂 Układy sił w obu kategoriach mogą okazać się znaczące.

Głosować najlepiej w tej kategorii, w której mieści się nasz biust. Jeśli więc w polskich firmach nosimy rozmiary do miseczki G włącznie, wybieramy kategorię „do G”, a jeśli miseczkę H lub większą – wybieramy kategorię „od H”. Każda z tych dwóch kategorii ma oddzielny formularz do głosowania.

Jak głosujemy?

Głosujemy wypełniając formularz pojawiający się po kliknięciu w jeden z bannerów poniżej – właściwy dla naszej kategorii rozmiarowej.

Formularz zawiera wszystkie cztery kategorie, a w każdej z nich wybieramy maksymalnie trzy marki. Można wybrać mniej. Jeśli naszej faworytki nie ma na liście, można ją dopisać w okienku „Inna(e)” na końcu każdej kategorii. Pamiętajmy przy tym, że w sumie wybieramy tylko trzy marki.

Na samym początku formularza znajdziecie okno do wpisania adresu e-mail. Po zagłosowaniu na adres ten zostanie automatycznie wysłany mail potwierdzający Wasz głos. I tutaj prośba do wszystkich głosujących: aby głos był ważny, należy na ten e-mail odpowiedzieć (w treści maila nie trzeba niczego dopisywać). Wszystkie Wasze e-maile trafią na specjalne konto i nie będą używane do niczego poza plebiscytem i konkursem. Na samym końcu formularza trzeba jeszcze rozwiązać Captcha, czyli wpisać słowa z obrazka – jest to niezbędne zabezpieczenie przed spamem.

Uwaga: zanim zagłosujecie, przeczytajcie poniżej o konkursie! 🙂

Kto głosuje? Informacje dla firm.

Głosować może, rzecz jasna, każda z nas 🙂 Mam jednak prośbę, by w głosowaniu nie brały/li udziału przedstawicielki/le firm produkcyjnych i marek biustonoszy. Nasz plebiscyt jest plebiscytem konsumenckim. Przy podejrzeniach o manipulacje dana marka zostanie zdyskwalifikowana z plebiscytu.

Proszę też firmy o niepodawanie w social mediach bezpośrednych linków do formularzy głosowania. Proszę o podawanie wyłacznie linku do tej notki. Bez znajomości celu tego plebiscytu i jego zasad klikanie w formularze nie ma sensu!

Ponieważ jest to plebiscyt dla użytkowniczek biustonoszy, panom za głosy dziękujemy. Chyba że sami mąją piersi i regularnie, na co dzień noszą biustonosze, w takim razie zapraszam 🙂

Markowy konkurs!

Nie byłoby plebiscytu bez konkursu 🙂 Jak zawsze, mogą w nim brać udział tylko głosujące Stanikomaniaczki. Zadanie konkursowe jest proste:

Opisz swój ulubiony model biustonosza polskiej marki. Jak zarekomendowałabyś go innej Stanikomaniaczce?

UWAGA: Pole na pracę konkursową znajduje się pod koniec formularza do głosowania!

Inspiratorem i fundatorem nagród w konkursie jest polski sklep internetowy biustanasze.pl. Jest to sklep internetowy z bielizną do zadań specjalnych. W jego ofercie znajdziecie przede wszystkim biustonosze do karmienia i bieliznę dla Amazonek, ale także bieliznę pooperacyjną, wyszczuplającą oraz wybrane modele klasyczne. Jak mówią właścicielki, najchętniej kupowane produkty dla mam pochodzą od producentów: Alles, Benefit i Lupoline, ale także Ava, Gaia, Kostar i Mitex. Dla Amazonek oferowana jest bielizna firm: Amoena, Alles, Benefit, Venus oraz pracowni gorseciarskiej Maria.

Biustanasze poszerzają ofertę polskich biustonoszy w rozmiarach D+ i zależy im na poznaniu Waszych opinii na ich temat. Chętnie skorzystają z Waszych rekomendacji. Dlatego każda z Was, która weźmie udział w konkursie na opis, otrzyma 15% zniżki na zakupy w sklepie Biustanasze.pl do końca lutego 2016 roku. Jeśli zaś sklep wprowadzi do oferty opisany przez Was model, wówczas zacytuje na stronie Wasz opis. Dlatego też biorąc udział w konkursie, jednocześnie wyrażacie zgodę na wykorzystanie Waszego opisu modelu na stronie sklepu Biustanasze.pl.

To oczywiście nie wszystko! Najlepsze trzy opisy otrzymają następujące nagrody:

I Nagroda: 100 zł rabatu na zakupy w Biustanasze.pl

II Nagroda: 70 zł rabatu na zakupy w Biustanasze.pl

III Nagroda: 50 zł rabatu na zakupy w Biustanasze.pl

Nagrody przyznaje jury w osobach: autorka Stanikomanii oraz właścicielka sklepu Biustanasze.pl.

Do kiedy głosujemy?

Plebiscyt potrwa do końca listopada. Mam nadzieję, że wyniki zarówno plebiscytu, jak i konkursu uda nam się ogłosić przed Mikołajkami 🙂

Podziękowania i Wasze opinie

Dziękuję naszemu patronowi Biustanasze.pl za wsparcie oraz oczywiście ufundowanie nagród konkursowych 🙂 Specjalne podziękowania kieruję także do osoby, która już po raz kolejny wsparła mnie fachową poradą przy obmyślaniu plebiscytu – to Ewa Gutmańska-Gralak, znana w niektórych kręgach jako Ewenement, autorka bloga Kieszenie jak Ocean i profilu na fejsie o tej samej nazwie oraz założycielka forum Lobby Biuściastych, która o markach wie wszystko, a temat stanikowy również zna jak własną… kieszeń 🙂

Na zakończenie, jak zwykle, proszę Was o podzielenie się w komentarzach refleksjami i opiniami związanymi z głosowaniem. Dlaczego dokonałyście takiego, a nie innego wyboru? Jak radzą sobie Waszym zdaniem polskie firmy w czterech plebiscytowych konkurencjach dotyczących designu, jakości, konstrukcji i kontaktu z konsumentem? 🙂

Może ci się spodobać