I tak oto głosy stanikomaniaczek zdecydowały, że w dziedzinie wystroju witryn stanikowych sklepów panować będzie totalna Biustokracja! 🙂
Witryna tego właśnie sklepu zdobyła najwięcej głosów, wyprzedzając o kilka punktów dwie rywalki, które z prawie identycznymi liczbami głosów uplasowały się na pozycji drugiej i trzeciej oraz czwartą, już nieco oddaloną od liderek.
Zwycięskie okno wystawowe można podziwiać w Warszawie przy ul. Żelaznej 32 (róg Twardej).
Podium zwyciężczyń wygląda więc następująco:
1. Biustokracja (40 głosów)
2. Lingeria (36 głosów)
3. Marcille (35 głosów)
Na pozycji czwartej znalazł się sklep Danaberia Bra (21 głosów). W plebiscycie oddano w sumie 243 głosy, z czego aż 49 głosów było pozbawionych adresów e-mail i w związku z tym (brak możliwości weryfikacji) nie uwzględniłam ich w powyższym zestawieniu. W przypadku ich uznania porządek na podium i w jego okolicach jednak nie zmieniłby się, tylko różnice w liczbie głosów między poszczególnymi liderkami byłyby nieco większe (53, 43, 40 głosów).
A oto, jeszcze raz, zwycięska witryna Biustokracji:
Witryna z pozycji drugiej:
Lingeria (Gdańsk, ul. Dmowskiego 5; Gdynia, ul. Żwirki i Wigury 8):
I miejsce trzecie: Marcille (Kraków, ul. Długa 11A):
Gratulacje dla zwyciężczyń oraz wszystkich pozostałych uczestniczek i uczestników naszych zmagań!
Dyktatura stylu
Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale wyniki moim zdaniem sugerują, że nasz elektorat kierował się głównie kryterium estetycznym. Zwyciężyły witryny efektowne i barwne, a te eksponujące treści edukacyjne oraz hasła i plakaty reklamowe znalazły się na dalszych pozycjach.
Jak sądzicie, czy taki wybór bliski jest preferencjom większości klientek?
Ciekawi mnie jeszcze, w jaki sposób właścicielki i pracownice sklepów radzą sobie z dekoracją wystaw. Czy wszystko obmyślają i tworzą same? Spytałam o to dwie szefowe zwycięskiego sklepu.
Zwyciężczynie mają głos!
Oto krótki mailowy wywiad z Biustokracją (dziękuję moim rozmówczyniom za szybką reakcję 🙂
Kto zajmuje się u Was dekoracją witryny? Wy, a może jakaś inna siła fachowa?
Biustokracja: Dekoracjami – jak zresztą prawie wszystkim – zajmujemy sie same. Mamy mnóstwo serca do tego sklepiku i próbujemy zrobic z niego miły, ciepły zakątek.
Skąd czerpiecie pomysły oraz rekwizyty?
Biustokracja: Pomysły przychodzą same. Zastanawiamy sie, z czym nam się kojarzy dana pora roku, jakich „rekwizytów” używa się w tym czasie. Potem szukamy po domach, znajomych, sklepach (np. kalosze i jedna z parasolek pochodzą z butiku Imagine przy ul. Mickiewicza 52) niebanalnych rzeczy i zabieramy się do pracy 🙂 Przestawiamy, ustawiamy, aż jesteśmy zadowolone z efektu finalnego.
Czy zauważacie zainteresowanie wystawą?
Biustokracja: Wiele klientek chwali naszą „twórczość”. To są bardzo miłe słowa uznania 🙂 Często też chwalona jest sama nazwa „Biustokracja”. Dzięki nazwie i wystawie wiele osób, zaintrygowanych tym, co mogą znaleźć w środku, wstąpiło do sklepu.
Dziękuję i gratuluję zwycięstwa! 🙂
Kolejne kadencje
Ile czasu panować będzie nasz świeżo wybrany ustrój? 😉 Do czasu kolejnego plebiscytu, który, mam nadzieję, zorganizujemy. Kiedy? – nie ukrywam, że będzie to zależało od zainteresowania potencjalnych uczestników, czyli sklepów. Jedna z ich przedstawicielek zasugerowała mi, by następną edycję ogłosić jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia – wtedy przedmiotem naszych wyborów byłyby efektowne świąteczne wystroje witryn. Co Wy na to?
Co ciekawe, nasz wystawowy plebiscyt okazuje się nie być jedynym w branży 🙂 W newsletterze magazynu Lingerie Buyer znalazłam bowiem informację o konkursie organizowanym przez tenże magazyn, a który dotyczyć ma m.in. świątecznych i walentynkowych wystrojów sklepów. Ja niestety nie mogę, jak redakcja LB, zapewnić zwycięzcom nagrody w postaci konsultacji znanej specjalistki – merchandiserki, ale mam nadzieję, że potencjalne uznanie stanikomaniaczek będzie stanowiło wystarczającą zachętę do udziału 🙂
Rzecz jasna, plebiscyt nie ma racji bytu bez głosujących. Dziękuję zatem za wszystkie oddane głosy oraz zachęcam zarówno do głosowania, jak i udziału w dyskusji i wymianie opinii przy okazji kolejnych edycji.
Stanikowe sklepy – Spis Dobrych Sklepów
Na zakończenie – kilka słów dla tych z Was, które zaglądają tu od niedawna i którym nasuwa się pytanie: gdzie szukać tych wszysztkich stacjonarnych sklepów z szerokim zakresem rozmiarów, skoro podobno jest ich już tak dużo? Czy jest taki sklep w moim mieście? Odpowiedź znajdziecie w Spisie Dobrych Sklepów podzielonym wg województw i miast.
14 komentarzy
urkye
Gratulacje dla wygranych oraz wszystkich sklepów, które wzięły udział w konkursie:)
Myślę, że pomysł z cyklicznym organizowaniem tego plebiscytu jest świetny, Boże Narodzenie aż się prosi o specjalne witryny:) To co, za miesiąc znowu głosujemy? 😉
13 listopada 2011 at 11:02zawsze_zielona
“moja” witryna wygrala:) Gratulacje dla wszystkich sklepow!
13 listopada 2011 at 11:55biustokracja
Jaki miły niedzielny poranek nam się dzisiaj przytrafił, pomimo jesiennej słoty na zewnątrz 🙂
13 listopada 2011 at 12:49Strasznie się cieszymy, że witryna “Biustokracji” przypadła Wam do gustu 🙂
Jeszcze raz DZIĘKUJEMY !!!
Postaramy się żeby ciekawe aranżacje stały się znakiem firmowym naszego sklepu (oprócz profesjonalnego brafittingu i porządnych biustonoszy, oczywiście :).
Już zaczynamy myśleć o Świątecznych ozdobach, bo wygrana zobowiązuje 🙂
Pozdrawiamy i zapraszamy do naszego sklepu!
ania_szyfoniera
Gratulacje dla wygranych i podziękowania dla osób, które głosowały na nas :). Bardzo chętnie weźmiemy udział w następnej edycji.
13 listopada 2011 at 15:19besame.mucho
Gratulacje! Ja głosowałam na Szyfonierę, bo chociaż widoczność na zdjęciach robionych ze środka sklepu nie była najlepsza, to wystawa sprawiła wrażenie najbardziej trafiającej w mój gust, który lubi kolory i niewiele przedmiotów. Ale wygranym serdecznie gratuluję, Biustokracja była moim drugim typem 🙂 !
13 listopada 2011 at 18:33Marcelina
Bardzo serdecznie wszystkim gratulujemy i dziękujemy za wszystkie głosy oddane na nas 🙂
13 listopada 2011 at 19:01Aneta
Serdeczne Gratulacje zwyciezcom 🙂 Bardzo sie cieszymy ze Curvy Kate jest czescia tej wystawy…
14 listopada 2011 at 09:45Musze przyznac ze wszystkie sklepy ktore nadeslaly zdjecia wygladaly super..
Czekamy na nastepny plebiscyt z niecierpliwoscia
Gość
Witam,
18 grudnia 2011 at 00:36bardzo cieszę się, że są organizowane takie konkursy dla sklepów – najlepsi ustawiają poprzeczkę, do której z chęcią będziemy aspirować.
ps. Mam uwagę na temat polecanej na blogu stanikowej mapie świata. Myslę, że jest prowadzona subiektywnie przez organizatora i nie zawiera kompletnych informacji o sklepach brafittingowych w Polsce.
Gość
Przepraszam, nie podpisałam swojego komentarza:
18 grudnia 2011 at 00:38Monika – Satine bielizna 🙂
mszn
O ile wiem, dziewczyna zajmująca się mapą nie ma zdolności jasnowidzenia, więc żeby sklep i konkretne informacje o nim znalazły się na mapie, ktoś jej musi tę wiedzę przekazać – na przykład sam zainteresowany sklep.
18 grudnia 2011 at 01:43kasica_k
Przede wszystkim Mapa prowadzona jest na podstawie opinii o sklepach, głównie pojawiających się na Lobby Biuściastych, toteż nie obejmuje ona wszystkich sklepów, a jedynie te, które zostały sprawdzone i opisane na forum przez konsumentki.
18 grudnia 2011 at 11:16Gość
Jasne, wszystko się zgadza, zasady są oczywiste. Niestety na mapie jedynie umieszczane są stosunkowo nowe sklepy, ponieważ opinie o sklepach starszych – majace daty od 2008 roku są pomijane. Kiedyś był wątek o przyjaznych sklepach – zamieniony na dobre sklepy ale nie wiem czy całkiem rzetelnie to się odbyło? A co się dzieje, kiedy opinie pojawiają się na LB a nadal nie wpływa to na umieszczenie sklepu na stanikowej mapy świta?
Poza tym, mapa ma zawierać nie tylko informacje o opiniach z LB ale także dane techniczne o sprzedawanych producentach i obsłudze brafittingowej. Tak właśnie jest w przypadku nowych sklepów – jeszcze bez opinii ale z deklarowaną odsługą brafittingową.
ciekawa jestewm Waszych opinii…
18 grudnia 2011 at 14:57Monika
moniach_1
Wybacz, ale twój post nie brzmi jak pytanie o opinię tylko jak foch, że twojego sklepu tam nie ma. Zresztą to co piszesz jest bez sensu, bo na mapie są sklepy istniejące od dość dawna, np. Peachfield, Avocado czy Dopasowana. Satine ma niezłą opinię, często pojawia się np. w kontekście karmników. Jeśli zależy ci na wypromowaniu swojego sklepu na mapie, znajdź wątki i opinie dotyczące twojego sklepu na LB i LMB i wyślij maila z prośbą o dodanie do osoby zajmującej się mapą.
18 grudnia 2011 at 18:03Gość
Hej,
18 grudnia 2011 at 21:13nie chciałam aby ta dyskusja była “taka emocjonalna”, niemniej interesowała mnie opinia osób postaronnych. Temat wrzuciłam w kontekście konkursu na witrynę, gdzie Kasica poleciła mapę jako przewodnik po sklepach brafittingowych.
A w sprawie aktualizacji mapy niejednokrotnie pisałam do moderatorki – ale niestety nigdy nie otrzymałam żadnej odpowiedzi zwrotnej.
Myśle, że to nic złego dbać o równe i uczciwe zasady gry….
Monika